Kwaliteit

KWALITEIT

Waar we het allemaal over eens zijn, is dat er een klant bestaat, die we goed moeten bedienen. Dan kunnen we ons product of dienst leveren en betaalt hij ons in ruil daarvoor. Waar we het ook over eens zijn, is dat we in een keer precies dat moeten leveren wat de klant wil, omdat de kosten om die dienst of dat product te leveren dan minimaal zijn. En waar we het tenslotte over eens zijn, is dat er een systeem moet worden geimplementeerd om de organisatie aan te sturen, zodat we het voorgaande realiseren. Kwaliteitsmanagement werd een integrale benadering om organisaties te beheersen en te sturen.

Een van onze kernactiviteiten is de organisatie te begeleiden bij het opzetten van een kwaliteitsmanagementsysteem tot aan certificatie. Daarna biedt Auditci een onderhoudstraject en trainingen aan, om ervoor te zorgen dat uw kwaliteitsmanagementsysteem onderdeel blijft van uw bedrijfsvoering. Op deze wijze streeft Auditci naar een langdurige relatie met haar opdrachtgevers. Heeft een certificaat voor u geen toegevoegde waarde, maar wilt u wel werken met een integraal kwaliteitsmanagementsysteem, dan kan dat natuurlijk ook. Tenslotte gaat het niet alleen om het certificaat.

Bij het implementeren en onderhouden van kwaliteitsmanagementsystemen maken wij gebruik van registratiesoftware. Met deze software zijn wij in staat onze klanten op afstand te monitoren. Door deze effectieve en efficiënte werkwijze bieden wij u een kwalitatief hoogstaand product tegen een hele scherpe prijs. Kijkt u eens naar onderstaande demo.
Share by: